از برگزیدگان مسابقه مجازی نمایشنامه نویسی کوتاه در شوش تجلیل شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 325
:: بازدید ماه : 8014
:: بازدید سال : 20703
:: بازدید کلی : 297841
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 7 خرداد 1399

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

به همت گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از برگزیدگان مسابقه ی نمایشنامه نویسی کوتاه با موضوع« کرونا را شکست می دهیم» تجلیل شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11:15 روز چهارشنبه 7 خردادماه1398 هم زمان با سالروز افتتاح اولین دوره ی مجلس شورای اسلامی ، در دفتر سرپرستی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از 4 نفر نمایشنامه نویس برگزیده تجلیل  شد .

عباس کرم الهی سرپرست گروه تئاتر اندیشه ضمن قدردانی از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : با ارائه ی ایده و طرح توسط سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به «انجمن ها ، کانون ها و گروه های فرهنگی و هنری» هیئت مدیره و هسته ی مرکزی  تئاتر اندیشه تصمیم گرفت که در دو بخش «ختم قرآن و مسابقه ی نمایشنامه نویسی » برنامه ریزی نماید و بر همین اساس اعضای خود را به نمایشنامه نویسی کوتاه فرا خواند که در نهایت 15 نفر از گروه تئاتر اندیشه با ارسال نمایشنامه ی کوتاه با موضوع «کرونا را شکست می دهیم» به شماره تلفن سرپرست گروه در این مسابقه شرکت نمودند .

وی افزود : سرانجام پس از بحث و بررسی و تبادل نظر نمایشنامه ی « خانواده ی ایده آل » نوشته ی نرگس صیدپور و محدثه آل کثیر « مقام اول » ـ نمایشنامه « مرگ و زندگی دست خداست» نوشته ی نرگس حامدی کیا«مقام دوم» و نمایشنامه ی «کودکان و کرونا» نوشته بهار طولابی «مقام سوم» را به نام خود ثبت نمودند .

رضا ذاکری سرپرست اداره ی  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تشکر از سرپرست گروه تئاتر اندیشه و قدردانی از والدین به خاطر حمایت از فرزندان هنرمند خود اظهار داشت : با شیوع ویروس منحوس کرونا و در خانه ماندن هنرمندان به هر انجمن ، کانون و گرهی یک ایده و طرح پیشنهاد دادیم تا برای اعضای خود برنامه هایی در فضای مجازی تدارک ببیند و خوشبختانه اکثر انجمن ها و گروه های تحت پوشش این اداره برنامه هایی در راستای وظایف خود انجام داد .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود یادآور شد : گروه تئاتر اندیشه به سرپرست ؛ عباس کرم الهی که زحمات ارسال اخبار این اداره را نیز بر عهده دارد در سه محور برای اعضای خود برنامه هایی را اجرا کرد ، ابتدا با راه اندازی دو گروه در فضای مجازی برای اعضای خود مسائل آموزشی را به صورت روزانه منتشر کرد ، در دو مرحله خواهران این گروه ختم قرآن را اجرا نمودند و بالاخره مسابقه ی نمایشنامه نویسی کوتاه بین اعضای این گروه به رقابت گذاشته شد که 15 نفر دست به قلم شدند و نمایشنامه نوشتند و امروز ما از برگزیدگان این مسابقه تجلیل کردیم .

 



:: بازدید از این مطلب : 2235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.